Quorn mini filéer ♥

Testade Quorn mini filéer för första gången idag, eller ja, jag testade att äta quorn för första gången över huvudtaget faktiskt och mygod vad gott det va! Och så lätt allt va att fixa iordning. In i ugnen i 20min och poff, klara. Helt perfekt.
Till det hade jag en megagod sallad, kall vitlökssås och potatisklyftor. Megayummy!



Anonym

Kommer du sluta med att äta (viss) godis och dricka vitt vin också? Tänker på de animaliska produkter som används vid produktionen. Eller sluta med smink och sluta röka? Nästan allt smink har nån gång eller fortfarande testats på djur och i dagsläget finns det inte ett ciggmärke att köpa i Sverige vars produkter inte testats på djur.

Svar: Nej, det kommer jag inte. Jag är väl medveten om smink och det andra, men nej, det kommer jag inte. Att sluta äta kött tycker jag dock är ett väldigt bra steg än inget steg alls.
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Det där såg riktigt gott ut får jag säga. Mums!


Ville bara tacka för att du bloggade om och hjälpte mig att hitta Elvis at the O2. Vilken upplevelse det blev :D

Svar: Åh vad roligt! :D Ja visst var det, helt underbar upplevelse, bästa jag någonsin varit med om!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: