Ett ord - magiskt ♥

Igår fick jag äntligen se mina hjältar Slipknot igen för 3e gången, och satan va bra det va! Dom körde alla de låtar jag ville höra. Blev så jävla glad när dom körde "Killpop",att höra den låten live va verkligen sex för mina öron kan jag lova haha! Nä, de va en underbar kväll igår.
Längtar tills jag får se dom igen, och igen och igen ♥



Karin

Åh... SlipKnot var mina gudar för några år sedan. Har aldrig sett dem live men måste försöka göra det nån gång! Häftigt.

Jessy

åh, va nice!

Anonym

Var har du tagit vägen? Hoppas allt är bra med dig! Saknar dina inlägg så jag brukar läsa igenom dina tidigare inlägg. Tack för att du skriver en awesome blogg och vågar ge oss inblick i ditt liv :)

Svar: Åh tack så mycket. Jadu, bloggen har blivit lidande pga många orsaker i mitt liv just nu tyvärr. Tappat lusten att blogga :/ Hoppas jag kommer igång igen! Tack för dina fina ord!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: