Godmorgon måndag!

Hoppas det blir ett okej inlägg, skriver ifrån mobilen. Sitter just nu ute på min balkong och njuter av en kopp kaffe. Idag ringde klockan 05.40, tidigt som fan men tog mig upp och gjorde lite gröt och på med träningskläderna för att möta Sandra och köra ett pass på gymmet. Blev lite uppvärmning på crosstrainern sen körde vi biceps och triceps. 
Blev rätt besviken på mig själv på crosstrainern då jag insåg hur otränad jag faktiskt är. Men nya tag och köra på! Gäller att inte ge upp, eller hur? Måste börja någonstans. 

Nu ska jag ta det lugnt ett tag här hemma, njuta lite av solen och värmen i det fina vädret sen göra mig iordning för äventyr med Sandra förmodligen. 

Hoppas ni har en bra måndag! 


Bunny Therése

Nej ge inte upp! Är själv asdålig på just crosstrainern men tvingar upp mig där varje gång :D

Svar: Så sjukt jobbigt haha. Men bara att fortsätta antar jag, bara att ge sig fan på det! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: