Nya tag, igen

Vart helt dött här på bloggen ett bra tag. Har inte haft någon lust alls att skriva. Mått väldigt dåligt ett tag, mår fortfarande dåligt men tänkte försöka att uppdatera lite då och då. Har bestämt mig för att ta nya tag igen iallafall med vikten, har min fina vän Sandra vid min sida som också kämpar med mig. Lättare när man är två så man kan stötta varandra.

Så igår satt vi hemma hos mig och skrev ner mål för idag, delmål och mål till sommaren. Lite motivation helt enkelt, det som saknats mest hos mig. Jag har viljan, men noll motivation. Så jag hoppas att det ska bli bra nu.

Vägde mig imorse när jag vaknade, va livrädd för vad vågen skulle visa då jag inte vägt mig på jättelänge, men blev förvånad då det inte alls va så farligt. Så första delmålet nu är att gå ner 3kg. Inte satt något datum då jag bara känner press till det. Även börja räkna kalorier igen då det funkar bäst för mig för att få struktur på vad jag äter. Promenader ska även in då jag måste börja röra på mig.
Känns bra det här.

Så till frukost blev det bananpannkaka med lite kvarg och bär på, helt klart min nya favorit! Så jäkla gott, lite kalorier och nyttigt! Mums!

 


josephine Asplund

Lycka till med bloggen & hoppas du får en fin fredag!
Kramar<3

Svar: tack! och detsamma! kram
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

elinbohman.blogg.se

Heja dig! :)
Lite nyfiken på vad du har för recept till bananpannkakan? Själv kör jag banan och ägg men du är ju vegetarian om jag inte minns fel. :3

Svar: hallå! japp jag är vegetarian, äter inte kött alltså. är inte vegan - äter alltså ägg. så jag har i en halv banan och två ägg :) veganer utesluter mejeriprodukter helt, men är vegetarian. äter inget från köttindustrin :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

mumms

Svar: Verkligen!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Veronica Wallgren

Åh vad gott!

Svar: Väldigt gott!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Matilda Berlin

Herre vad gott det där såg ut! =)

Svar: Eller hur! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Kopiko

Bananpannkakor är så himla goda! Och lycka till med dina mål (:

Svar: Verkligen jättegott! Tusen tack :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Tråkigt att du mått dåligt, såklart man inte orkar blogga då. Hoppas det vänder och går mot rätt håll nu.

Åh bananpannkakor är ju för ruggigt gott!

Svar: tusen tack för din kommentar! ja visst är de gott! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: