Godmorgon måndag ♥

Klockan ringde redan 08.00 idag, usch för att gå upp så tidigt på morgonen. Förstår inte hur vanligt folk klarar av att gå upp så tidigt (eller ännu tidigare) varje morgon haha. Skulle aldrig klara av det. Men har precis gjort mig klar och sitter nu med en kopp kaffe och slökollar igenom bloggar i väntan på att jag ska promenera ner till tandläkaren om ca 20min. Svinkallt och svinhalt ute, ser verkligen fram emot dessa promenader, yay...
Men kommer kännas skönt efteråt!

Hade planen på att gå upp till tatueringsstudion också och prata på en ny tatuering, men drar mig alltid då studion ligger så sjukt långt ifrån mig. I typ Uddevallas ände, och jag är lat haha. Men jag är så sugen på en ny tatuering nu! :(



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: