Jeffree Star cosmetics & tull..

Igår kom mina tre nya älsklingar ifrån Jeffree Star cosmetics äntligen fram efter en ivrig väntan. Och såklart, SÅKLART så åker jag på den jäkla tullen igen.. Så typiskt, två gånger i rad ifrån samma märke, höjden av otur verkligen. Och det är då verkligen inte billigt med den dumma avgiften heller, så hela kalaset kostade ju närmare 1000kr, gah. Men, när jag öppnade paketet och såg mina skönheter så var det nästan värt det alltså. Jag är tokförälskad, och jag älskar kortet på Jeffree och Christy. Så ja, trots tull så var det nog värt det. Och jag kommer säkerligen beställa igen, och säkerligen åka på tull igen, för det är min typiska tur haha!
Dessa tre färger är då Abused, Blow pony och Posh Spice. Så fina!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: