En typ 5:2 dag?

Ny vecka, nya möjligheter! Och jag har bara två nätter kvar sen har jag semester i två veckor, åh så skönt det ska bli. Går på imorgon och går av på torsdag morgon, sen är det all in med mat och träning (Eller det är iallafall så jag tänker nu haha). Och idag blir det faktiskt en 5:2 liknande dag,
då min helg har innehållit på tok för många kalorier, alkohol och bakismat.

Så idag blir det en dag med endast 500 kalorier - 5:2 style! Har faktiskt kört 5:2 metoden för ett bra tag sedan, passade inte mig alls dock. Men det passar nog att lägga in någon dag då och då tror jag.
Så jag tänkte testa det idag, för att jämna ut allt lite liksom.

Så nu för en stund sedan har jag fått i mig mitt första mål - ett ägg och en kvarg och lite kaffe, blev ca 170 kalorier tillsammans. Hade ju min lilla utmaning för mig själv att gå ner 3.5kg till London, och vägde mig i fredags och det visdade 2.5kg ifrån mitt mål.. Så nja, det blir svårslaget på två veckor tror jag. (Nej jag vet, vågen är absolut inte allt yadayada. Men detta är min utmaning jag har för mig själv just nu, okej?) Men vafan, jag ger inte upp! Fuck no.
Jag vet att jag kan,  jag ska klara det.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: