Gymkort fixat ♥

Hey där. Efter ett uppehåll här igen är jag tillbaka (eller? haha). Mycket har hänt sen sist. I helgen gick en av mina största drömmar i uppfyllelse, jag fick träffa Kim Coates, Tig ifrån Sons of anarchy på Scifi mässan i Göteborg. De va verkligen helt sjukt. Jag skakade och va helt överlycklig. Han va så snäll och underbar verkligen. Sa att jag va vacker, gillade min stil och gillade mitt hår. Va så fin människa och tog sig tiden att stå och prata med en. De orden och dom två kramarna kommer jag leva på så länge.

Vad mer? Igår skaffade jag ett gymkort i 3 månader på STC, nu jävlar ska fettet brännas. Sommaren är snart här och jag vill verkligen börja röra på mig känner jag. Min kondition är på noll och nu när jag är sjukskriven passar det perfekt att börja träna.

Det är väl i stort sett det som har hänt. Slänger in lite bilder ifrån Scifi mässan här nedanför, tog inte många alls men några!

Lycka ♥
David Wenham, spelar Faramir i Sagan om ringen ♥
Frågestund med Kim Coates ♥
 


Anna

Vilken fin blogg du har :)

Sofia

Åhh asså vet du hur avvis jag är på att du fått träffa Kim Coates ifrån Sons of Anarchy! Asså va coolt :)
Verkligen super avvis haha xD
Jättefint kort på er två :)

Bunny Therése

Åååh så kul möte!! :D Och vad kul med gymkort! :D

Sandra f

Trevligt med nytt inlägg:-D
Nu jävlar blir de hårdträning<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: