Tandläkarskräck, but I made it!

I två veckor nu har jag haft så fruktansvärt ont i ena sidan av min käke, längst in där min visdomstand ska komma upp. Trott att jag ska kunna fixa till det själv då jag vägrat ringa in till tandläkaren för att kolla upp det då jag är så otroligt rädd för att gå till tandläkaren. Nu i helgen har jag knappt fått någon sömn då smärtan varit olidlig och har även fått en mindre svullnad utanpå kinden till och med. Då har jag ju förstått att det är något som inte riktigt är som det ska. Vaknade idag tidigt som vanligt med fruktansvärd värk och beslutade mig för att gå emot min rädsla, fick en tid otroligt fort och va där 08.30 idag.

Ja som jag trodde, fetaste infektionen och ett stort jäkla sår för att jag vart där och borstat sönder för jag försökt borsta rent själv, så dom spolade rent och ner med en spruta medel för att göra rent också. Ont som fan gjorde det, men det lugnade mig efteråt när allt va klart.

Så nu hoppas jag innerligt på att infektionen går ner, kunde ta upp till en vecka. But I made it! Jag gick dit, satan vad nöjd jag är alltså! Världens fobi för dom läskiga människorna.. Så nu ska jag äta en god frukost, sen in på ett annat möte och sen blir det storstädning.

 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: