Kläderna jag beställde ♥

Så, ja typ allt va för litet som jag beställt haha! Så jäkla typiskt. Men kommer jag skicka tillbaka något? Nä. Jag är totalt förälskad i jeansen, och dom är bara typ 3-4kg ifrån att passa perfekt+ att det bara fanns en enda storlek kvar när jag beställde dom, så dom kommer jag absolut att behålla. Dom andra svarta spetsbyxorna knep jag också hem på rean, har ett par nästan likadana som också är ifrån H&M, trodde dessa skulle vara stretch som dom andra, men icke. Men dom kommer garanterat passa också om några kg, och dom är för fina för att skicka tillbaka.

Klänningen.. Ja.. Att ha stora tuttar har sina för och nackdelar så att säga haha! Alldeles för liten vid tuttisarna, men den va billig, orkar inte skicka tillbaka, så kanske säljer eller ja, något annat. Jag vet inte.
Jag är för lat för att skicka tillbaka saker xD




Erica Seidlitz

Åh du beställde också de jeansen! Visst är de sjukt fina! :D

Svar: Ja, jag va tvungen hehe 😃
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Frida

Snygga byxor! :D PAssade dig väldigt bra :)

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: