Aldrig mera Bubbleroom.se

Wow, idag kom äntligen mitt paket från Bubbleroom till mig, efter typ, 487542 år känns det som. Jag vet seriöst inte hur länge jag väntat på detta paketet, men garanterat nästan två veckor. Och det är de värsta jag vet när jag beställer saker - långa jävla leveranstider. När det dessutom utlovas något helt annat på hemsidan. Fine, dom kan säkert inte hjälpa hur posten hanterar sin seghet, men att det nästan tar två veckor? Come on.

Sen när jag väl fick hem kläderna, såg dom ut som dom gjorde på bilderna? Nope. Visst, dom såg helt okej ut, men det va inte vad jag förväntade mig när jag klickade hem sakerna.
Nä Bubbleroom, fuck you. Är glad att jag inte la in en större beställning som va tanken från början.
Uh, #Argtjej.


BeckaBubblegum

Hatar sånt! Sjukt drygt med långa leveranstider.. =(

Svar: Jaaa verkligen!! :(
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Åh så irriterande. :( Jag beställde en tröja från en hemsida och alla färgerna och trycket såg inte alls ut som bilden. Små saker som förstör ens dag... ._.

Svar: Då är jag inte ensam om de problemet alltså.. Usch fan vad tråkigt :(
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: