En underbar dag vid kusten ♥

Klockan är typ 20.30 och nu är det första gången jag sätter mig vid datorn idag, har nog aldrig hänt mig innan tror jag när jag vart ledig haha! Men idag har vart en fullspäckad dag! Har vart ute vid kusten mer eller mindre hela dagen. Började med Smögen, gick runt i lite småaffärer, åt glass och njöt av solen. Sen bar det av till Ramsvik och grillning och njuta av havsutsikten. Massor med kossor som ville göra oss sällskap också, så dom fick agera modeller en hel del vill jag lova, haha! Så supermysigt verkligen, dom går helt öppet och man får vistas bland dom,
sola/grilla/bada/whatever och dom är helt lugna, jättemys!


Sen blev det en liten tur upp till Torp köpcentrum för att inhandla lite nödvändigheter inför London, bl.a en liten väska (Kom dock hem med saker också som jag egentligen inte behövde men som jag kände att jag inte kunde motstå, typiskt hehe).

Nu blir det chillmode med naturgodis och cola zero, troligen Assassin's Creed också, as usual.


Dixi Wonderland

Åhh så fort jag såg dessa bilderna så tänkte jag på Smögen för när jag åkte dit förra året så var de en massa kossor precis vid vattnet :D

Svar: Smögen är underbart! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: