Fitnessfighten bildresultat ♥

Som jag skrev för några dagar sedan så lovade jag att före och efterbilder från min månad med Fitnessfighten skulle komma upp. Så sjukt läskigt att lägga upp dessa bilder då jag skäms som faaan. Men ja, det var jag DÅ, och det är jag NU. Är helt nöjd över resultatet på den månaden. -6kg och -12cm runt magen på 30 dagar.

 


Paula

Fantastiskt jobbat! Du är en stor motivation! <3

Jenni

Nämen shit, you go girl!

Isa Öst

Grymt jobbat Linda! Du borde vara väldigt stolt! <3

veronica

Är också sugen på fitnessfighten undrar hur kost schemat ser ut på ett ungefär?? bra jobbat!!

Caliz

Så grymt jobbat! Vilken skillnad på sista bilden. Man blir ju avis.
Hatten av till dig :)
Ha en fin helg

Frida

Grymt bra jobbat! :D

BeckaBubblegum

Bra jobbat, vilket tydligt resultat!! :D

Anna

Jisses va duktig du är !

Liza Ludvigsson

Grymt jobbat! Verkligen skillnad! :)

Anna

Oj vad det syns. Grattis !!

Ellen ❤️

Vad grym du är!!!!

Sandra

Stor skillnad! Grymt jobbat!! :D

Blubb Svensson

Grymt jobbat!!

Nu är vinnaren till ansiktsmasken utsedd, kika in och se om det blev du om inte så finns det en annan tävling som avslutas på söndag så missa inte och anmäla er i den!

frida

men guud vilken skillnad! grymt jobbat!!

Svar: Tusen tack!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: