Långpromenad, wii ♥

Hey hey folket.
Har precis vaknat till liv igen efter en tupplur på 3 timmar haha! Va så sjukt trött efter jobbet idag. Fick endast 3 timmars sömn inatt, och full fart med massor att göra på jobbet. Men jag hade bestämt mig att skippa bussen och ta mig en långpromenad ifrån jobbet och hemåt. 7.3km, underbart. Träffade massa söta får också, va tvungen att stanna och klappa dom. Så mysiga!
Slocknade som sagt direkt efter jag kom hem typ. Imorgon är jag ledig, helt underbart att vara ledig på en måndag!

Så nu ska jag slänga på en film, fixa lite dipp med grönsaker och bara ta det lugnt.
(Med andra ord - kommer spela The Sims typ hela natten haha!)



Päääär

Ahh, sanders dalar? Massa goa får =) har du vägarna förbi denna hage nån mer gång, säg till mig för jag bor nästan exakt där =) Så kan vi klappa får ihop =)

Lillan

Jag läser aldrig bloggar, då jag tycker det känns tråkiga. Men jag måste bara säga att din blogg är den enda jag läser. Du är en sådan stor inspiration och jag blir peppad när jag läser om din framgång att gå ned i vikt. Fortsätt kämpa och lycka till!

Svar: Åh gud vad glad jag blev nu! Tusen tack :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Björk Majesty

Så söta får <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: