Älskade Göteborg ♥

Gick upp klockan 07.00 idag, inte en minuts sömn inatt, yay! Men jag och Therese hade planerat in en heldag i fina Göteborg, vilket var mer än trevligt! Hon är verkligen världens bästa brud någonsin.
Hittade lite fina saker inne på Shock och MAC, trodde jag skulle handla mer men icke. Bra var väl det. Blev en Ghost tshirt & ett par leggings från Shock, samt ett rouge, läppstift och foundation från MAC. Jag är nöjd!

Träffade även Pontus och Christoffer som jag inte träffat på över ett år. Campade tillsammans med dom på Metaltown 2013. Sjukt roligt att ses igen.

Nu har jag ont i benen och ryggen och är megatrött. Så ikväll kommer jag nog äntligen få sova lite iallafall. Sen har jag världens lyckrus i hela kroppen som jag inte haft på typ, 2-3 år? Fjärilar x 1000 i magen, hihi.



Miss Naily A Fucking Rockstar

Har hur många läppstift som helst men inget i märket MAC, är dom bra?

Kram

Svar: Sjukt bra! :) kram!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Blubb Svensson

Massa snyggt! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: