1e januari, 2016 ♥

Vill börja med att önska er ett gott nytt år lite i efterskott. Hoppas ni hade en bra nyår och inte är alltför bakis idag haha. Själv va jag bara hemma med familjen och hade det mysigt. Tycker det är överskattat att supa sig redlöst full på nyår faktiskt, gjort det någongång men för x antal år sedan haha. Så jag vaknade inte upp med huvudvärk eller ångest idag iallafall!
Redan plockat undan allt juligt hemma faktiskt, nu är julen över och det är nytt år. Första dagen på denna jävla "100 dagar utan socker" också, redan jobbigt haha. Tror jag fått ett sockerberoende igen, kul.. Usch, får se hur detta kommer gå, men ska göra mitt bästa iallafall!

Har också fått upp en efterlängtad tavla ovanför min TV, eller ja den fick jag upp för typ 1½ vecka sedan men kände att jag är tvungen att visa den ändå haha! Den är så fin! :D

 


Lena

Gott Nytt År Linda! Hoppas att du får ett fint 2016 :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: