Torsdag, 17/9 ♥

Dagen började klockan 08.00 med att åka in akut till tandläkaren, fyfan vad ont jag hade när jag vaknade alltså. Hon erbjöd mig även bedövning då det hon skulle göra tydligen skulle göra ont i form av en spruta, SÅKLART. och jag med världens sprutfobi kände hur paniken bara började krypa inuti mig. Vägrade bedövning och sprutan och ja, det gjorde ont som fan.
Men det fick göras rent iallafall, och jag fick penicillin, så jag hoppas det snart vänder. För varje gång jag nu vaknar gråter jag seriöst av smärta och jag kan knappt äta. Har endast ätit lite yoghurt idag.. Men ska försöka få i mig vanlig mat nu när jag proppat i mig massa smärtstillande.

Ikea besöktes även idag, fick inhandlat massa glas och tallrikar, så nu är även den delen avklarad. Har även bestämt mig för de sista möblerna i vardagsrummet också. Gud, om exakt två veckor får jag mina nycklar, satan vad jag längtar nu! (Och förlåt för en jäkla massa klagoinlägg i bloggen atm, men jag mår inte sådär jättebra. Det blir bättre och gladare här snart!)


Lena

Hej jag har bloggat om Elvis utställningen nu om du skulle vilja kika igenom det :P Tack igen!

Svar: Åh kul! Ska jag absolut göra!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: