Paradise Hotel, Ikea & shopping ♥

Herregud vilken seg dag det har varit idag. Vaknade halv 3, haha jag vet. Men det blir så, jag har svårt som fan att ställa om mitt dygn helt när jag jobbar som jag gör. Men jag gillar att sova, och det har vart skitväder mer eller mindre hela dagen så sova länge va skönt.

Har även vart uppe på Ikea och spanat in lite nya möbler jag vill ha till min lägenhet. Hittat en så fin tvbänk alltså som kommer passa perfekt. Den är dock hög som bara den, jag når inte upp till hyllorna och vet inte ens om den får plats i lägenheten pga höjden haha! Men jag hoppas det, för gud vad fin den är! Tog kort på den så slänger in en bild här nere!
Hittade även lite annat smått och gott, bla ett par superfina höstskor och en klänning! Så blev en bra dag ändå.

Så nu sitter jag och väntar på Paradise Hotel, lyckan över att de äntligen har börjat igen! Är verkligen en PH nörd alltså.
Fast Big Brother är aningen bättre, men PH är så jäkla underbart!

 
Och här är tvhyllan, seriöst så jävla fin! Min tv ska dock inte hänga på väggen, utan stå på bänken.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: