Lördag, 26/9 ♥

Helg, ledig i fyra dagar och jag ser sååå fram emot det. Är helt slutkörd verkligen. Mycket som händer, privat och jobbmässigt, men men. Tandhelvetet har såklart börjat jävlas, IGEN. Seriöst, jag käkade penicillin förra veckan för skiten, höll en vecka och nu är det tillbaka. Har lust att ta fram en kniv och bara skära upp hela tandköttet och slita upp tanden alltså. För jag orkar inte med detta längre. Låter säkert som ett jättemesigt problem, men det är jättejobbigt. Så blir jag på så dåligt humör också haha.

Men, trots det så är jag taggad på livet! Imorgon runt 11-tiden hämtar Therese upp mig här hemma och sedan beger vi oss mot Ullared! Woho! Ska bli så otroligt kul! Halva nöjet är nog fan att vi hyrt en stuga där alltså, ska bli så sjukt mysigt! Och två dagar på Ullared.. Crazy ullareds-tanter deluxe ♥

Sen verkar det som att jag får mina nycklar till lägenheten redan på tisdag istället för torsdag, två dagar innan alltså. Fan, det är ju snart. Och jag har typ halva mitt rum kvar att packa ihop känns det som.. Jättespänd på att se hur det ser ut med tapeterna, ska bli så kul!

Nä, nu behöver min mage mat! Potatisgratäng och vegetarisk schnitzel står på menyn, yummyness!


Angelica

Åh, hoppas att den där nedrans tanden ger sig snart! & låter kul med Ullared, jag har faktiskt aldrig varit där :p

Svar: Ja verkligen :(
Ullared är underbart! Du borde åka dit! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Usch tandvärk är inte kul, gick igenom det med alla mina visdomständer som tack och lov är uppe alla. De bestämde sig för att komma upp ett och samma år och så klart! Pjuh!

Vad mysigt med Ullared. Jag har aldrig varit där men nog är jag bra sugen på det faktiskt. Ska bara samla ihop lite pengar haha för jag vet att även om jag shoppar logiskt så slinker det nog med en och annan onödig sak med där på varuhuset :P

Svar: Usch nej, tandvärk är verkligen inget vidare! :/

Ja, verkligen supermysigt! Men som du säger, svårt att hålla sig till sin budget haha! Åker med en hel del som man inte tänkt sig behöva ;)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Anonym

Den texten har jag tatuerad på ryggen 😊

Svar: ok
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: