Ber om ursäkt!

Har inte hänt speciellt mycket alls i bloggen det senaste, och jag ber om ursäkt för det! Men jag har inte haft någon tid alls. Jobbade fyra nätter förra veckan sen har jag haft fullt upp med att köpa in saker till lägenheten och packa saker ifrån där jag bor nu. Så bloggen kommer säkert bli lidande ett tag till tyvärr, kommer försöka uppdatera så gott jag kan. Idag har jag vart ledig iallafall, sååå skönt! Kopplat in och testat det nya ljudsystemet jag köpt, verkar va helt okej faktiskt! Även packat, och packat och packat.. Har så otroligt mycket saker haha!

Ska snart hoppa in i duschen och sen dra på någon film tror jag. Imorgon ska jag iväg på ett möte på jobbet och sen upp till Ikea.
Ska köpa in några bokhyllor, sminkbord och databord.
Och idag firar jag två veckor som vegatarian, woho!

Testade även Jeffree Stars läppstift i färgen Abused för första gången idag också, en mörk mörk blå färg. Ser nästan svart ut i vissa ljus. KÄÄÄR
 
 


borntolose.blogg.se

Åh, sjukt jävla snyggt läppstift! :D

Svar: Visst är det! Helt kär :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Kul med Ikea. Alltid roligare att gå runt där när man faktiskt ska inreda än om man bara följer med :P

Skogsraah ☾

Riktigt snyggt!

Dixi Wonderland

Jag älskar Jeffrey Star när jag var yngre. Han gjorde faktiskt en låt med Nicki Minaj innan hon ens var känd! Vad tycker du om läppstiftet och hur fick du tag på de? Har varit riktigt sugen på hans smink :D

Svar: Älskar hans läppstift! Äger 7st av dom och planen är att äga alla! :)
Beställer ifrån hans hemsida! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

EMELIE

Din sminkning är ju goals :')

Svar: Men åh, snäll du är! Tack!!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Fullkomligt ÄLSKAR läppstiftet! :D

Svar: Eller hur! Så fint 😁
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: