Bara nej..

Uh, allmänt inte sugen alls på något i livet idag känner jag.
Har precis fått i mig middag och ska strax gå till jobbet för ett 11 timmars nattpass. Kan väl ärligt talat säga att jag inte alls är sugen på att jobba inatt faktiskt, hade hellre stannat hemma med en kopp varm choklad och Assassin's Creed faktiskt. Men, this is life. Bara att bita ihop.
Idag "firar" jag även en vecka som vegetarian, woho! Okej, en vecka tänker ni kanske, inte alls lång tid ju. Men lång tid för mig som brukade äta kött typ varje dag. Det har gått hur bra som helst och jag saknar inte kött eller något sådant för 5 öre!

Nä, nu ska jag packa ihop min dator och sedan bege mig! Ha en bra kväll ni andra!


Therese Andersson

Du är grym, glöm inte det! ♡

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: