Slipknot i januari! ♥

Lyckan är total just nu! Imorse släpptes biljetterna till Slipknots "Prepare For Hell" turné som är i Göteborg i januari nästa år. Blev så satans glad när jag såg att dom skulle komma så nära att jag inte kunde missa dom för allt i världen. Älskar att se Slipknot på scenen, har sett dom två gånger tidigare och aldrig vart besviken. Dom släpptes 09.00, och jag satt vid datorn 12.00 och skulle köpa. Tanken var först att köpa sittplatser, men tydligen var alla sittplatser redan då utsålda?! (Ja, sittplatser. Låter gammal men jag orkar inte stå och kö med massa armbågar och i moshpits haha) Fattade verkligen inget alls. Att alla sittplatser redan va slutsålda.. Blev sjukt ledsen, men det blev ståplatser.
Så i januari ska jag se mina älsklingar igen med världens bästa vän Rebecka. Ska bli så sjukt underbart verkligen! Vill ha januari NU NU NU!!! ♥ ♥



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: