Första natten ♥

De börjar likna ett hem mer och mer nu! :)
Har ju inte sovit i min lägenhet ännu, men inatt blir första natten jag sover här. Ska bli underbart. Hittills har jag inte spenderat så mycket tid här ensam, har ju vart här med mina föräldrar hela tiden och grejat med möbler och andra saker på dagtid, och nu sitter jag här första gången och verkligen känner att jag bor här. Sjuk känsla, men så underbart.

Har precis lagat mat också, blev Quornpytt-i-panna med stekt ägg, yummy! Om en stund ska jag även färga min extremt fula utväxt också, sen ska jag unna mig glass och chips och njuta framför en film troligen halva natten. Undra om jag ens kommer få någon sömn, haha.


Livet i San Francisco

Ser jätte mysigt ut! Kommer ihåg min första natt själv när jag flyttade. Det är lite udda, men en underbar känsla när man vaknar första morgonen och går runt och grejar!

Hoppas du trivs! :)

Have a nice one!

Blubb Svensson

Mysigt! :D

Svar: Tack!! 😁
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Ser sjukt mysigt ut! ^^

Victoria

åå vad kul med egen lägenhet! Ser ut som det är på T******* i vår stad, stämmer det?

Försökte söka på mansonswhore, men den fanns visst inte, så sökte jag på Linda Filth å så kom din blogg fram (som det visat sig att du haft några år). Jag har också tagit mig in i bloggvärlden och kom då å tänka på att du har ju bloggat så mkt :) Tråkigt att du har bloggtorka.. Hoppas du hittar inspiration till att skriva snart igen!

Kram

Svar: Japp de stämmer, eller ja nu ser jag ju bara första bokstaven men jag tror du menar rätt gata haha ;)

Kul att du hittat till min blogg och att du också börjat blogga! :) kram
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: