Det går framåt!

Sakta men säkert går det framåt i min lägenhet. Imorgon levereras äntligen min säng och mitt köksbord också, så då blir det ännu roligare att pyssla med saker! Har spenderat all min lediga tid där inne till att få upp så mycket som möjligt, är sååå kul haha! Jäkligt segt dock med min leverans ifrån Ikea, har köpt en tvbänk som skulle komma på tisdag, så ringer dom såklart och säger att leveransen blivit ändrad och måste del-levereras. Så ena delen kommer på tisdag, och nästa kommer inte föräns den 23e oktober. Så otroligt segt verkligen! Nästan tre veckor tills jag kan få upp min tv alltså. Men ska troligen köra in den tvbänken jag har här hemma sålänge, jävla Ikea.. :(

Slänger upp lite bilder, massa stök men jag tycker det är kul ändå! Progress! :D


Frida

Spännande!
Drygt med väntan där, inte förvånad egentligen, känns som att det inte är helt ovanligt från diverse bolag :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: