Snart!

Snart så kommer förhoppningsvis bloggen igång igen. Ska försöka sätta mig imorgon och skriva ett inlägg om hur det går med min viktnedgång tänkte jag. Såg att jag hade fått en önskan om det nämligen. Har inte vägt mig på jättelänge så imorgonbitti tänkte jag ställa mig på vågen och se vad den visar och ja, vi får se. Ska skriva lite om hur jag äter, vad jag gör och lite smått och gott.

Ska även sätta ihop ett inlägg med lite bilder ifrån lägenheten, den är ju faktiskt i stort sett färdig-inredd nu! Är så supermysigt verkligen, jag stortrivs!

Så nu blir det en film och sen sova, imorgon blir det fika på stan med fina Rebecka!

Kan ju slänga upp en bild ifrån mitt sovrum faktiskt, som jag pillade ihop idag! Satte upp en hylla och mina LP skrivor med KISS. Blev riktigt nöjd! Resten av lägenheten är fylld med Elvis nämligen haha, men KISS måste ju ha en egen plats såklart!
 


Laura

Vilken häftig vägg!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: