Fredag hela veckan ♥

Helgen är här, och min semester börjar sakta lida mot sitt slut. Usch vad jag inte gillar tanken på att börja jobba på tisdag igen haha. Men ska försöka att inte tänka på det ännu, det är ju trots allt bara fredag än! Och det är "black friday", dagen när plånboken oftast brukar gråta blod. Har redan klickat hem en fin tavla med Assassin's Creed som ska hänga över min TV i vardagsrummet, har en känsla av att det kommer bli mer shopping idag.. Usch haha!

Borde göra nytta idag dock. Har ett paket ifrån Kicks som jag borde gå och hämta, även handla mat också.. Men det är världens oväder ute. Blåst och regn tillsammans.. Typiskt sitta-inne väder. Men ska försöka ta mig bort till affären och fixa dom sakerna, sen blir det en lugn fredag med tvspel och troligen ett långt bad!

Hoppas ni har en fin helg!


borntolose.blogg.se

Du är så snygg!

Svar: men tack så mycket!! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: