Jag / 30 dagars utmaning

Ja, vem är jag då?
En helt normal men inte alls normal brud på 24 år som bor i en alldeles för tråkig stad som heter Uddevalla. Helst av allt vill jag bo i Skottland, och någongång hoppas jag att det blir verklighet och inte bara en dröm.
Jobbar som undersköterska på ett psykiatriboende och trivs som bara den där.
På fritiden älskar jag att spendera timmar framför ett bra tvspel, varvandes med tvserier såklart. Men spel över lag är ett av mina största intressen jag har, även smink och skönhet ligger mig väldigt varmt om hjärtat och en dag hoppas jag att jag kan få jobba med just det.

Dyrkar Elvis Presley från botten av mitt hjärta och har gjort sen jag var 7-8 år gammal. Finns inte tillräckligt med ord som kan förklara den kärlek jag känner till den mannen, som inte bara är musik eller "idol" för mig, utan det går så mycket djupare som inte kan förklaras. Kan väl säga att hans musik och hela han räddat mitt liv när jag var på botten, jag hade något att fly till och en kärlek jag kände när jag inte kände något annat alls. ♥


Sarah

De va kul o läsa :)

Svar: Vad roligt att höra :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Grodan

Sv: Men tack snyggo! Och detsamma! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: