En person jag kan berätta "allt" för / 30 dagars utmaning ♥

Svårt. Det finns nog ingen person jag kan berätta ALLT för. Jag är en person som håller väldigt mycket för mig själv, gillar inte att dela med mig av vad jag känner till folk då jag har otroligt svårt att lita på människor. Men det finns några få personer jag kan vara mig själv med och verkligen öppna upp mig för och en av dom är min älskade vän Cim. Har känt henne i jag vet inte hur många år, och hon har alltid funnits där och lyssnat. Vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till utan denna konstiga, underbara kvinnan alltså.
Hon är världens bästa, utan tvekan. ♥


wildvuxen.blogg.se

Härligt med en så bra vän! jag har startat utmaningen jag med och länkat hit till din blogg eftersom jag fick idén från dig :)

Svar: Vad kul! Ska kolla in den :) och tack för länkningen! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: