En film jag kan se om och om igen / 30 dagars utmaning

Måste nog vara hela Sagan om Ringen trilogin faktiskt, men främst den första filmen. Dom filmerna har alltid varit mina favoritfilmer. Alltid kunnat "fly in" i den världen när de verkliga livet vart extra skit ibland. Längesedan jag såg filmerna nu dock, blir nog att se dom snarast igen tror jag. Kanske tar och ser första redan inatt på jobbet!
Älskar verkligen dessa filmer, helt jävla underbara!


moa

Åh, mina favoritfilmer med - helt fantastiska! :)

Svar: Visst är dom! :')
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Nathalie Isaksson

Älskar dom filmerna! Jag och min vän valde att bänka oss under 21 timmar för att se Hobbit- och Sagan om Ringen filmerna. Vi var mer än trötta mot slutet, men kul var det!

Svar: Underbara filmer verkligen! Haha det förstår jag, men värt det! 😃
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: