Julstäd & småfix ♥

Helg betyder sova ut, vaknade halv 2 på dagen idag.. Men intalar mig själv att jag behövde sova ut. Haft mycket i huvudet dom senaste dagarna, mycket privat med både kärleken och såkallade vänner. Så hjärnan har gått på högvarv verkligen. Hela denna dagen har jag bara tillbringat hemma, har städat hela lägenheten från tak till golv nästan. Känns superskönt att ha alla rum helt fräscha och nystädade. Har också tvättat mina mesta använda sminkborstar som inte blivit tvättade på typ två månader haha. Asäckligt jag vet, men man glömmer de så lätt!

Och har också äntligen fått upp mestadelen av mina halsband som bara legat i en låda. Inte hittat någon lösning på hur jag ska hänga dom då jag äger typ 50st halsband haha. Men satte upp 4st krokar, och resten av mina halsbnad ligger kvar i lådan, får hitta någon lösning åt dom senare.
Men det blev fint iallafall!

Nu har jag en pizza i ugnen jag ska unna mig ikväll, sen blir det film och imorgon blir det bio! :D
Hoppas ni haft en trevlig helg!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: