Tack, immunförsvar!

Jag är nästan aldrig sjuk, typ kanske max en gång per år åker jag på en rejäl förkylning. Och vad händer nu tror ni? Fyra dagar innan jag ska åka till London vaknar jag upp med otroligt ont i halsen och snuva så det skriker om det.. Kunde inte komma mer lägligt liksom. Så om någon av er sitter på något grymt "förkylning-huskurstips" för att motverka denna skiten så ge mig gärna tips! :(


Mickis

Citron och ingefära ska vara bra mot förkylningar. Allra helst färsk ingefära :)

Svar: Proppat i mig massor med ingefära, har hjälpt så mycket! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Emmy

Massa C-vitamin!

Svar: Åh tack, bra idé!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Anonym

neeej stackars dig! varma bad, mycket sömn och nyponsoppa. Vilan är det viktigaste, att inte ta alvedon och vara uppe och greja. Hoppas verkligen du kryar på dig!

Svar: Tusen tack!!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: