London ♥

Håller på att packa för fullt, åh vad jag längtar nu! Imorgonbitti bär det äntligen av ♥
Längtar dock inte till vädret, prickade in perfekt till oväder alla dagar haha! Ska ju åka London eye på måndag, den dagen då det ska regna som mest.. Får se hur mycket av London man ser då. Men men, oavsett vad så kommer det garanterat bli en underbar resa.
Det är ju trots allt Elvis utställningen jag ser fram emot mest! (Och shoppingen ofc, who am I kidding?)

Så nu får även bloggen ta sin lilla semester! Får se när jag uppdaterar igen,
men kommer garanterat bildbomda bloggen när jag är tillbaka med massor utav bilder, så be prepared!


Jagger

Jag längtar så efter London. Men får vänta flera månader på min resa. Trevlig resa, du kommer ha det så kul. Med eller utan regn

Svar: London är så underbart, som du sa med eller utan regn ♥ Tack så mycket!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Finns det en Elvisutställning? Jag åker dit med min mamma om 2 veckor och hon är et massivt Elvisfan, vore kul att överraska henne med det. Men det kanske bara är tillfälligt?

Svar: Funnits sen januari och håller på till januari 2016, öppnades av Priscilla och Lisa-marie presley och är ett "mini Graceland" :) Dom tar alltså in Elvis orginalsaker ifrån hans hem Graceland och ställer ut i London. så ja, tillfälligt men är allt där om två veckor också :p måste dock köpas till biljetter innan :) Kan du göra online.
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Anonym

Åh men regn och London hör ihop på något sätt och man kan nog ta härliga blänkande foton ;)

Ha så kul!

Jessy

Gud va härligt, jag och pojkvännen funderar på att åka dit senare i år! :)

Lena

Tack ska absolut kolla upp det och överraska mamma med :D Såg bilderna, jättefina!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: