Hemma från frisören!

Ber om ursäkt för svindålig kvalité på bilden, men den är tagen med min mobil. Men nu är jag hemma ifrån frisören iallafall, och jag är jättenöjd med resultatet! Tar nog ett tag dock att välja sig vid det, slingorna smälter inte in helt jättebra med det svarta men efter en tvätt så blir det nog mycket bättre! Jag älskar det i vilket fall! Det blev ca 90 slingor totalt varav 10st är lila. SÅ hejdå clips och limm, äntligen ett hår som sitter bra!


Grodan

Sjukt snyggt!

wildvuxen.blogg.se

Snyggt! jag BORDE ha gått till frisören, jag färgade in lila slingor i mitt blonda hår men det var första gången jag gjorde det.... och nu är jag ojämnt strimmig haha

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Daym girl! Sjukt snyggt! :D

Svar: Tack! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: