Hemkommen, bildbomb ♥

Kom hem runt tretiden idag, har haft det helt helt helt UNDERBART. Ville verkligen inte åka hem, älskar London och allt som har med det att göra. Ta bara folket som exempel, alla är så sjukt trevliga. Här i Sverige? Man säger knappt förlåt om man går in i någon på stan eller liknande, i England ber man om ursäkt om man ens är påväg att gå in i någon. Nä, jag har haft det underbart.

Har vart uppe i London eye och kollat ut över en stor del av London, har vart på "Thriller Live" som är en musikal inspirerad av Michael Jackson som va helt magisk (Blev lite halvkär i en av sångarna också haha. Han va så fiiiiin ok.), Har sett Piccadilly circus, shoppat på Oxford Street och det bästa av allt - Elvisutställningen. Det bästa jag någonsin varit med om i mitt liv. Men det tar jag i ett annat inlägg. Här kommer några (massa) bilder iallafall!

Hyde Park

London Eye

Utsikt uppe i London Eye

Oxford Street

Piccadilly circus

"Thriller Live" Musikal


Lena

Håller med dig i allt du skriver. Jag älskar verkligen den staden och människorna är så sjukt trevliga. Det är liksom en självklarhet att säga förlåt om man råkar gå in i någon och till på köpet till och med le. När jag hade varit där i en vecka och kom hem till Stockholm och log mot en på tunnelbanan, alltså trodde människan skulle springa skrikandes därifrån. Det är så skönt och avkopplande att vara där faktiskt.

Åh Thriller vill jag också se, har skrivit upp den på den omöjliga listan jag ska hinna pricka av i mitt liv med musikaler jag vill se i West End. Är uppe i, eller kanske ska säga, nere i 9 st just nu. Hehe. Och vilka toppenplatser ni fick, var det rad 1 eller? :D

Svar: Ja men eller hur, folk blir ju nästan rädda eller tror att man blivit allvarligt sjuk när man ler mot en här i Sverige, det är sjukt. Tycker verkligen du ska se Thriller! Hörde dock att dom skulle ändra om hela musikalen i höst, byta ut folk som spelade i den osv :o Men den blir nog inte sämre för det! Ja, fruktansvärt bra platser! Rad 2! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Jo dem brukar göra det en gång om året eller så på alla musikaler där så fler får chansen att spela dem rollerna :D Får se om jag kan klämma in det någon gång när jag åker dit. Nu när jag åker dit nästa vecka så blir det musikalen Jersey Boys :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: