En sanning om mig / 30 dagars utmaning

Något jag alltid älskat är att pyssla. Och något jag höll på med väldigt mycket för typ 2-3 år sedan är pärlor. Nu menar jag inte sitta och göra armband, utan jag pärlade stora tavlor från bilder jag tog ner ifrån tex google, la in i paint och satt och gjorde upp ett mönster för att sedan pärla upp tavlor. Dessa två på bilden hänger hemma på min vägg och föreställer Paul Gray (F.d basist i Slipknot) Och Michael Jackson.

Varje tavla tar ca 15-20 timmar totalt att göra och innehåller tusentals pärlor, så det krävs både tålamod och koncentration till max. Men det är något jag verkligen älskade att göra. Nu har jag varken tid eller lust längre till det tyvärr, men jag minns att jag älskade att pyssla med det. Någon gång kanske jag tar upp det igen, vem vet. Hade gärna velat göra en tavla med Elvis faktiskt!


Linda

Wow ser helt otroligt ut!! Sjukt skicklig!

N

Vad coolt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: