Underbar söndag! ♥

Har haft en så underbar söndag verkligen! Blev en lång fika med Rebecka som jag inte umgåtts med på flera månader, så otroligt underbart att träffas igen. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord verkligen, så skönt att få träffa någon som står en så nära efter så lång tid!

Sen blev det lite shopping, H&M har ju bytt förpackningar på sitt smink och som sminkberoende så var jag ju tvungen att köpa iallafall några produkter att testa haha! Så ett rouge, nagellack och en kajal fick följa med mig hem. Återstår att se om det är något att ha, det såg fint ut iallafall!

Nu ska jag spendera halva natten framför Assassin's Creed, allt för längesedan jag spelade känner jag. Sedan väntas två jobbnätter irad så får njuta av sista lediga natten nu med lite tvspel!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: