Onsdag, 16/9 ♥

Förutom tandvärken från helvetet så har jag haft en bra dag! Har varit uppe på Elgiganten och köpt mig ett sjukt bra ljudsystem som ska in i lägenheten, kommer bli riktigt awesome tror jag! Fick även köpt mig en kaffekokare, mixer och en elvisp! Börjar ta sig smått nu känner jag.
Imorgon blir det även en tur till Ikea igen för att köpa glas, tallrikar och ja, alla sådana nödvändigheter.
Lär väl bli en tur till tandläkaren igen också på morgonen, "yay"..

För en stund sedan bokade även jag och min käre vän Therese en stuga på Ullareds campingställe den 27e september, ska bli så supermysigt verkligen! Och kommer bli så kul också, gå runt på Ullared två dagar liksom, vem säger nej till det? Inte Linda iallafall haha! Så nu längtar jag ihjäl mig!

Nu ska jag fortsätta ta igen Paradise Hotel och sen försöka sova tror jag.
 


Johanna S

Det finns något som heter luciaformen på REFITNESS.se (googla det) jag ska vara med! 12 veckor kostplan och träningscheama och sen tävlar man om priser! TIPS :)

Svar: Hoppar nog det :) Tycker inte de är värt att slänga ut tusenlappar för något sånt när jag är medveten om vad jag ska äta och hur jag ska röra mig redan. Sen är jag inte intresserad av att tävla heller i något sånt igen.
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: