Nycklar till min lägenhet ♥

Idag har jag varit och hämtat mina nycklar till min lägenhet, två dagar innan jag egentligen skulle hämtat dom. Så otroligt glad och spänd verkligen inför allt. Tapeterna är verkligen jättefina! Redan fått in några påsar och lådor idag i lägenheten, mer saker ska flyttas in i helgen då jag är ledig. Dock är det några småfel som förhoppningsvis ska åtgärdas så snart som möjligt, bla toadörren som inte ens går att låsa, knappt att ens stänga. Svindåligt att dom inte fixat det innan. Toan är heller ingen höjdare, men sån tur är så är det ju inget ställe man hänger på jätteofta haha ;)

Men över lag är jag väldigt nöjd, är ett väldigt fint och lugnt ställe. Vill bara att allt ska gå superfort och helst fixa med allt heeela tiden haha! Men det går ju inte, det tar ju tid. Men är som ett litet barn, vill göra allt NU NU NU :D


Linda

Vilken fin lägenhet! :)

Svar: Tack! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Vad kul! Grattis :D
Ja sånt är tråkigt när dem inte fixar innan man flyttar in men tyvärr allt för vanligt :(

Svar: Tack! :D Ja, det är väl det antar jag :/
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: