En såndär svinrolig lista

I brist på annat så slänger jag ut en såndär svinrolig lista med x antal färdiggjorda frågor och svarar på. Dels för att jag är för trött för att blogga om något och dels för att jag har brist på fantasi. Så here we go!

1. Bästa frukosten?
- Hm, är inte megaförtjust i frukost längre faktiskt. Men en stor cappuccino iallafall är yummy! Sen vad jag äter till spelar inte någon jättestörre roll.

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
- Amen svårt ju! Älskar vitt vin, men älskar drinkar också.. Åh. Nä, aldrig få dricka vin igen tror jag.

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
- Svart, helt klart.

4. Bästa uppfinningen?
- Tatueringsmaskinen, lätt.

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
- Hm, att jag inte har lättare att prata med nya människor tror jag. Är rätt tillbakadragen, håller mig gärna i bakgrunden.

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
- Vill inte ha barn.

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
- Gråter varken av glädje eller sorg. Hade vart jävligt gött att slippa Sverige i två år dock.

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
- Edinburgh, utan tvekan!

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
- Aldrig mer lyssna på musik. Är mer en nörd när det kommer till tvserier och film än musik tror jag.

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
- Haha jag är svindålig på sällskapsspel, enda jag är hyffsat bra på är poker om de nu räknas som sällskapsspel!

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
- Typ, ögonläkare eller obduktionsläkare.. Uh..

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
- Ja-a, är det soligt är nog solskydd de enda jag kan tänka mig är nödvändigt. Är den endå öde så finns de ju ingen mening att va snygg liksom :D

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
- Öhm.. Har nog inte ens 5 favoritbloggar tror jag. Läser ju en del men inga jag har som direkta favoriter tror jag!

14. Vem känner dig bäst och varför?
- Helt klart min käre mor! Kan berätta allt (Okej nästan allt) för henne.

15. Vad står på din shoppinglista till hösten?
- Ja-a, massa saker till min lägenhet! Och några nya tatueringar får det nog bli också!

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
- Till min säng!

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
- Flytta in och trivas!

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Makeup-artist!

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
- Ny hobby? Hmm.. Ingen aning. Men skulle vilja ta upp fotograferingen igen kanske, och ridningen.

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
- Att inte vara så jäkla godtrogen, och välja mina vänner rätt. Att inte lägga ner flera år på vissa människor som jag innerst inne vet inte är bra för mig.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: