bloggtorka..

sorry, men jag har sån bloggtorka så det skriker om det. Har absolut inget att blogga om.
Usch.. Jag hoppas att det kommer igång snart. Har ni något önskemål om vad ni vill läsa om eller liknande?


Becka

Har länge undrat hur det går med viktresan. Vad äter du, räknar du fortfarande kalorier, tränar du? Andra tankar kring det hela?

Jag har gått ner från 100 kg till 67 kg, känns dock som att man aldrig blir nöjd och stör mig på lös hud på armarna osv. Också rädd för att gå upp allt igen...

Så dina tankar kring viktnedgång hade jag velat läsa mer om helt enkelt :)

Anonym

Hur går det med dina samlingar? Hälsningar Jånas?

Svar: Vilka samlingar?
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Cecilia

Gärna om viktnedgång och gärna bilder på lägenheten och hur det går. Eller varför inte gå igenom ditt smink så vi kan få se :D

Svar: Tack för tipsen!! Ska verkligen försöka komma igång snart igen! 😁
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: