Julgran & shopping ♥

Idag kom min julgran upp här i lägenheten! Och den är sååå fin verkligen! Alltid tyckt att vita granar är mycket finare än gröna till julen, och nu har jag min egna lilla gran här hemma, hur mysigt som helst! Så nu får julen gärna komma tycker jag!

Blev även lite shopping idag då det har vart "skyltsöndag", och Kicks hade också 25% på alla deras parfymer. Har suktat efter Yves saint laurents parfym "Black opium" enda sen jag fick hem ett litet prov på den i en tidning när den släpptes, och nu kunde jag verkligen inte hålla mig längre. Tänkte först klicka hem den men när jag gick in på deras sida imorse va den redan slutsåld haha. Men dom hade den sån tur va i butik så haffade åt mig den direkt!
Fick även med mig ett schampo och balsam och ett nytt doftljus.

Nu blir det Assassin's Creed kväll!


Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Fint det blev!

Svar: Tusen tack! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Lena

Otroligt fin gran :D

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Blubb Svensson

Vita granar är bäst! Fick upp min idag också, måste köpa lite fler grejer bara då jag glömde av att det var en större gran. xD

Svar: Visst är det! Haha :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Sofia

Åhh det ser såå mysigt ut :)

Svar: Tack så mycket, det är de verkligen! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Annsoh

fin julgran!! :D

Svar: Tack! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: