Lite nytt påväg hem ♥

Lönen visade sig vara lite bättre än vad jag hade hoppats på denna månaden så jag fick äntligen tummen ur rumpen och beställde hem två nya fina saker precis. En ny kamera som jag suktat efter ett antal månader nu och  nytt löshår då mitt är helt jättemegaslitet. Kameran ville jag ha mest för jag tröttnat på min stora klumpiga systemkamera, ville ha en liten kompaktkamera inför min Londonresa som är i augusti så jag slipper släpa med mig en stor systemkamera som väger 1000kg typ,
och sen unnade jag mig nytt hår för jag vill vara fin.
Nu är jag nöjd och glad!


random finnish dude

Hej hittade bilder från din blogg av misstag när jag sökte om piercingar läste runt lite blev helt intresserad och nyfiken när jag läste lite. Tittade igenom hela din blogg. Ko staterade att du e otroligt vacker känns bara dumt att ja inte vet vem du är och hadde du varit närmare skulle jag bjudit ut dej genast

Svar: Oj, tack så väldigt mycket!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: