Vägning, suck..

Ja, vägningen idag gick ju som jag förväntade mig. Ingen chock direkt att jag gått upp i vikt, tack och lov va det inte extremt mycket jag gått upp på dessa tre veckor. Men nu är det nya tag som gäller.
Hade gått upp 1.2kg, så det gör att jag totalt gått ner 11.9kg sen jag startade. Förhoppningsvis har jag fått bort dom till nästa vecka.

Sitter nu med en iskaffe och ska snart göra mig iordning för att åka in på ett möte. De underbara med att jobba natt är ju att jag ställer om mitt dygn så satans mycket, så jag kunde inte somna föräns halv 7 imorse.. De va sjukt segt att gå upp vid kvart över 12 kan jag lova. Usch. Sen blir det lite kik i dom få affärer som finns kvar inne i stan, förhoppningsvis hittar jag något fint som jag kan ha på mig imorgon då jag äntligen ska träffa mina fina vänner Cim och Katrin igen ♥



Oslofru

Jag tänkte bara titta in och önska dig en riktigt finfin helg :)

Svar: Åh tack detsamma! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: