Onsdag 18/3 ♥

God morgon säger väl jag. Vaknade för ca 30min sedan, har jobbat natten så sov ut ordentligt. Ska snart fixa mig lite käk för att sen gå på natt nummer 2. Fick något ryck imorse när jag gick av mitt pass också, jag ville gå ut och gå. Jag menar, jag som inte ens går ut nästan alls längre på dagarna får för mig att ta en snabb promenad på 30min efter ett 11 timmars långt nattpass, lite knäppt men bra! Impulser är bra ibland!
Ska försöka orka göra samma sak imorgon när jag går av, det gör nog mycket.

Fick till en jättefin bild imorse när solen precis höll på att gå upp ♥


emiza

fin bild

Svar: Tack! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Twiggy Lundberg

Haha helt otroligt! Jag orkar knappt gå mina 10 minuter hem efter ett nattpass! Men det har också hänt att jag haft mina ryck.. Har jag flera nätter på raken är det enklare :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: