Materiell lycka ♥

Enda sedan Jeffree Star släppte sitt sminkmärke har jag velat äga något (Eller allt) han gör. Just för att han är typ gud för mig, och för att hans smink verkade va så sjukt bra. Tyvärr säljs dom slut på bara några timmar när det fylls på i hans lager, men jag lyckades få tag i en iallafall, "Redrum". Den finaste röda färgen någonsin, och sitter verkligen som berget på läpparna. Jag grät när jag fick hem det haha, så töntig. När lönen kommer in och så fort han fyller på sitt lager med sina färger ska jag lätt klicka hem så många jag kan ♥


Päääääär =)

Du är galen!!! =)

Twiggy Lundberg

Jeffree är ju bara bäst! Synd att alla hans beauty-classes är i USA, skulle va skitkul att gå på en sån :)

Hanna ♡

har följt din blogg ett tag men jag undrar Hur gör du för att hålla vikten? jag vill gå ner ca 10 kg, jag går ner ungefär 3 kg sen "unnar jag mig lite godis eller vin" på helgen o sen är jag tillbaka på ruta ett. Det är så tröttsamt och man saknar då motivationen

Svar: Sluta "unna dig" så mycket på helgerna. Dra ner på det. Allt handlar om vilja och självdisciplin, och hålla sig till rätt mängd kalorier.
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: