Varmaste dagen ♥

Idag har nog vart den varmaste dagen på sommaren detta året här i Uddevalla skulle jag tro. Gud vilket underbart väder de har varit under hela dagen verkligen. Har suttit ute och solat mestadelen av dagen, enda som saknades var en stor pol haha! Men man kan inte få allt här i livet ;)

Har nu precis kommit tillbaka efter en skön kvällpromenad, tyvärr jävlades min pulsklocka med mig så är inte 100% på hur mycket kalorier jag brände då den tappade puls lite då och då.. Vet inte varför men troligen behövs pulsbandet tvättas. Oh well.. Nu ska jag ta mig något att äta iallafall.
Imorgon ska jag till tandläkarn också.. Fyfan.. Har sån tandläkarfobi så det finns inte! :(



Saras Serieblogg

Åh, vilken pulsklocka är detta? :D Jag letar efter en bra och den här ser perfekt ut!

Svar: Den är jättebra, Suunto M5 heter den! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: