Sagan om konungens återkomst ♥

Så, klockan är snart halv åtta och jag är redan trött. Hur ofta händer det liksom? Så jag ska snart ta mig en lång dusch, sen koka mig lite té och bänka mig framför tvn och kolla på Sagan om konungens återkomst. Har blivit helt inne i en LOTR period nu igen känner jag, underbart.

Imorgon ska jag upp tidigt också, ska in till frisören för att kolla om det finns någon tid till att sätta i löshår i mitt stackars hår och sen gå till tatueringsstudion för att se om det finns någon tid för att fixa till Elvis lite. Behöver fylla i några ställen eftersom jag gjorde en cover-up på en gammal tatuering, så behövs lite ifyllnad. Och vem vet, kanske boka en till tid för en ny tatuering när jag ändå är där. Wii.


Jinx

Haha, jag var också helt sjukt trot igår. Måndagar <//3.
Älskar verkligen din Elvis-tatuering, sjukt fin! Vad var det du hade där innan?

Svar: Haha eller hur! Usch för dom dagarna! Tusen tack! :') Hade en jätteful Michael Jackson tatuering. Om det inte vore för att den var så otroligt mesig och fult gjord hade jag haft kvar den, men jag skämdes för hur ful den var haha!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: