Mina tatueringar ♥

Tänkte göra ett inlägg och visa de tatueringar jag har för tillfället. Har även två småtatueringar som inte är med på bild, som jag inte orkade fota och som inte ens är värda att fota haha!

  • Jack Skellington på undersidan av underarmen - Helt enkelt för att jag älskar
    The nightmare before christmas filmen.
  • En zombie hello kitty på ovansidan av ena underarmen - Älskar hello kitty och älskar zombies, så det blev en zombiekitty, båda i ett liksom!
  • En text på handleden - Texten är ifrån låten "Famous last words" av My chemical romance. Låten har betytt sjukt mycket för mig under många år. Tyvärr är tatueringen sjukt ful gjord och behöver fyllas i något extremt.
  • 6st stjärnor på sidan av handen - För att, varför inte? Fint.
  • Text över ena armvecket - "Dear daddy, I may find my prince someday, but you will always be my king". Helt enkelt en tatuering som symboliserar min kärlek och respekt till min käre far.
  • Cradle of filths logga på ryggen - Hyllning till bandet Cradle of filth. Också sjukt ful gjord, tyvärr.. Men man kanske kan gissa vart mitt namn "Linda Filth" kommer ifrån? ;)
  • Citat i nacken - "Fall seven times, stand up eight". Symboliserar all skit jag tagit mig igenom under mina år. Att jag lyckats ta mig upp igen från botten ungefär.
  • Två symboler på fingrarna - Ett ankh och ett hjärta.
  • Skyrimtatuering - Favoritspelet of all time. Texten över betyder "Dovahkiin".
    Älskar, älskar älskar ♥
  • En ros på ena smalbenet - Gjordes av mitt ex, som en kul grej och "experiment" skulle jag väl säga.
    Kul och fint minne.
  • KISS tatuering på ena överarmen - Symboliserar min kärlek till bandet KISS ♥
  • Elvis porträtt på ena överarmen - Min stolthet, såklart. Elvis ♥


Felicia Cedergren

Älskar Jack Skellintgon tatuering och hello kitty såklart. Funderar också på att göra en med Jack men har aldrig hittat någonting som passar mig :(

Natcha

Älskar din KISS-tatuering! =) Är själv besatt av KISS och ska göra min första tatuering för att hylla dem när jag har råd =)

Svar: Tack! :)
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Fun fact: Din Skyrimtatuering är egentligen imperial-symbolen, symbolen för spelet Skyrim i sig är extremt snarlik fast den har ett avbrutet hörn. :) Still though: SO COOL! *-*

Svar: Är väl medveten om detta :) Jag kan mitt Skyrim ;) Tatueraren som gjorde den gjorde faktiskt fel, hade med Skyrimloggan från början men han gjorde den såhär, så tyvärr skyller jag på tatueraren. Så den är inte tänkt som Imperialsymbolen egentligen, utan själva loggan. Men en jäkla tur att jag inte har något emot Imperials :) Och jag är fruktansvärt nöjd över den ändå.
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Jaa den är grymt snygg! Ville bara säga det ifall att du inte visste, så inget illa menat såklart. :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: