Lite mini-shopping ♥

Fick hem tre paket på posten idag, innehållandes ett nytt mobilskal med Skyrimloggan, en jättefin ögonskuggspalett och världens finaste Assassin's Creed halsband ♥
Helt superglad över sakerna verkligen. Paletten kommer vara perfekt för mig att ha med mig till London, slippa bära med sig massa olika ögonskuggor, den har alla nödvändiga skuggor som behövs!
Och halsbandet dog jag för lite, så megafint verkligen!



Therese

Vilket märke är paletten ifrån och vart har du köpt den? :)

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Hittade precis din blogg och du bloggar om typ allt jag är intresserad av, underbart! ^-^ Räkna med mig som en ny follower!

Svar: Men åh vad roligt, jag följer din blogg slaviskt också så detta va svinkul att läsa att du kommer följa min med! :D
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: