Ett år sedan.

Bilden till vänster togs för nästan exakt ett år sedan, bilden till höger togs igår.
Och jag tyckte att jag inte såg speciellt stor skillnad innan jag jämförde dessa bilder, men herregud.
Ändå var jag inte uppe i min högsta vikt på den bilden. Kan inte fatta att jag lät det gå så otroligt långt som jag faktiskt gjorde, men det gör man ju inte. Skiljer ca 13kg mellan bilderna.
Nu är det bara framåt och ännu mera neråt i vikt som gäller.
Blir otroligt peppad av att se vad jag faktiskt klarar av att göra, jag kan ju faktiskt jag också!



Linda

Du ser jätte fin ut! Riktigt bra jobbat:)
I mina ögon ser det ut som du skulle väga typ 69 :)

Svar: Oj, tack så jättemycket!!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Denise Taylor

Grymt jobbat!

Svar: Tusen tack!
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Du är grym, keep doing what you do! ^-^ Vet hur det är att gå ned en massa i vikt, och därför vet jag hur mycket man faktiskt kan behöva kämpa för att verkligen ta tag i det. Sjukt starkt jobbat! c:

Svar: Tusen tack!! Ja, det är verkligen inte lätt, speciellt inte mentalt! Men det går om man ger sig fan på det och låter det ta sin tid! Och åter igen tack! ♥
Linda Filth - theroadtohappiness.blogg.se

Nova

Starkt jobbat !!! fan va grym du är

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: